If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Като е студен мотора не мога да тръгна. Толкова много се дави вече. Обаче не мирише и на бензин. Демек дали не е бедна сместа? Не мога да разбера какво става вече.
Незнам във Търново май нама да намериш някой който разбира и му се занимава с тея автомобили. Ти май доста неща си сменил по твойта, аз освен носачи и разни др неща по окачването не съм бутал нищо друго.
А, сменил съм. Почти нищо не съм сменял. Доста неща правих. Като почистване и, смяна на маркучи. Диагностика на датчиците. Такива неща.
Ама тъпото е, че го прави само студена. И като загрее като подам рязко газ леко се разтреперва мотора и тогава вдига обороти.
Не знам вече какво става. Като не е палена примерно 8 часа и като запали поддържа стабилни обороти. Но като подам газ оборотите на мърдат, мотора почва да трепери здраво ако задържа педала на тиснат почват да падат. Не знам дави ли се? Недостиг на гориво ли е? Но пък иначе си върви колата. Чистих дебитомера днес с контактен спрей. Няма подобрение. Като подам газ и смуче въдух от някъде. Съска здраво. И от към дроселовата клапа съска и нещо прищраква пак от там. Не знам как е устройството на байпаса. Бе утре ще разглабям много ми се струва.
Колега абсолютно същия проблем имам. Като е студена и като натисна газта се дави яко и като загрее се оправя.
Карах я на няколко диагностики( ВантоТрейд, Ауто Италия, Бош) скоро смятам да я карам при Lisan та на предишните диагностики казваха все различни неща, но само едно се повтаряше и мисля че там е проблема. А става въпрос че имам проблем в ел. инсталацията и по точно ми горят бушони. който участват в управление на двигатела и от там тези проблеми. Поне това разбрах за сега. След празниците съм при Lisan и да но той да я оправи. Чувам добри отзиви.
Ако откриеш проблема пиши разбирасе и аз ще пиша ако я оправя скоро.
мойта и тя така,ама от 2 месеца нямам време да я погледна и я карам така.чакам да загрее малко и тръгвам
Ама гадно е. Сутрин хубаво. Чакам я. Докато затворя гаража... ала бала... да се помотам и готово. Ама вечер като тръгвам от работа обикновено возя колеги с мен и ми става гадно като им кажа да чакам да загрее. Някои почват да се гаврят.
Бил съм си купил кенеф и други такива. А колата ми пъли душата иначе, но ей такива дребни проблемчета ме карат да пцувам яко
Колега абсолютно същия проблем имам. Като е студена и като натисна газта се дави яко и като загрее се оправя.
Карах я на няколко диагностики( ВантоТрейд, Ауто Италия, Бош) скоро смятам да я карам при Lisan та на предишните диагностики казваха все различни неща, но само едно се повтаряше и мисля че там е проблема. А става въпрос че имам проблем в ел. инсталацията и по точно ми горят бушони. който участват в управление на двигатела и от там тези проблеми. Поне това разбрах за сега. След празниците съм при Lisan и да но той да я оправи. Чувам добри отзиви.
Ако откриеш проблема пиши разбирасе и аз ще пиша ако я оправя скоро.
Че какви бушони са ти горели на теб? При мен няма изгорял бушон. То иначе е ясно, че е от електрониката.
А при вас като подавате рязко газ чува ли се едно съскан? Като засмукване ваздух. Някъде след дроселовата клапа.
След дроселовата клапа незнам, на мен ми се беше нацепил маркуча след дебитомера и го омотах с бишоп лента и сега нямам грам ядове. Иначе като смучеше въздух и тотално се омотваше. Стенли си е взел някакъв компютър за диагностика, а и има такава предполагам ще открие откъде ти е проблема.
Температурен датчик дебитомер ламбда пропуск на въздух тпс не правилно зацепване на ремъците все възможни преичини като доста вероятно е дебитомера и температурния датчик. за шума дето смуче въздух имах подобна тема http://clubalfaromeo.com/forum/viewtopi ... 7%E4%F3%F5
е вервай ако смуче въздух е преди дросела има и някаква вероятност да са гумените конектори на пластмасовия колектор но е рядко срещано
Ако някой пасажер ми обиди така совалката, директно си хваща Джони Уокъра...
75 2.5 QV 08.86 г. - Ех...
155 1.7 07.93 г. - Сиромашки тунинг + JR filter + ниска - замина за скрап...
FIAT Tipo 1.6 12.93 г. 835С1.000 - вече 2.0 TS 8V Turbo с екстрите от горната...
Мненията са като задниците - всеки си има!
Не знам дали това има връзка, но чуйте следното - допуснете варианта че може някъде пластмасите и гумените уплътнения на входящите колектори да са ви спукани и да смуче оттам - вчера на Тракията ми се получи следното - при 150 пуснах по инерция - изгасна - бях на газ и експериментирах с полохението на вакуума - моя вина, и при 100 кмч и изгаснала кола включих на пета за да я запаля на скорост - нещо изгърмя като на спукана пластмасова кутия, и това ми коства 150 кинта за пътна полощ към София - беше тъмно и не виждах нищо - на сутринга гледам че входящия колектор беше излязял целия - преди това въртеше, запалваше за част от сек. и веднага гасне - можете да си представите.....оказа се че целия блок с колекторите, дросела, екуто и прочее се държат на един блок и хващат с 2 болта за двигатела - при мен ги нямаше и при тая детонация всичко това се измъкна и ме вкара в приключение.......вече я обожавам тая кола, не обичам изненадите, но имам чуството че когато я опозная, вкарам в час и ще мога да и късам дупето колкото си искам.....
Затова допуснете че може да смуче и оттам.....
"Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
Comment